הקמפוס האקדמי אחוה יוצא בימים אלה בקמפיין שיתבסס על פעילויות "פלאש-מוב" (Flash Mobe) באינטרנט. מדובר בסרטונים קצרים המתעדים התרחשויות לא שגרתיות ויוצאות דופן, בנות מספר דקות -ריקוד המוני, שירה מרובת קהל ועוד, המתרחשות באזורים הומי אדם תוך חזרה לשגרה מבלי שניתן הסבר אודות הפעילות, או מי העומד מאחוריה.
מטבעו, גורר ה'פלאש מוב' תגובות משעשעות מציבור הצופים, שאינם מודעים לכך שההתרחשות בה צפו תוכננה מראש.
מאחוה נמסר, כי במכללה מאמינים בעשייה - עשייה מאפשרת להתקדם, להצליח ולהשיג מטרות. כשאדם עושה הוא תורם לעצמו ולחברה בה הוא חי. הקמפיין הוא פועל יוצא של תפיסה זו - פעיל, דינמי, חדשני ולא שגרתי.
לאחרונה גם הוקם באחווה אתר מיוחד לסטודנטים -
www.achva-do.co.il, שבו הם יכולים לבחור מבין מגוון פעילויות, להציע רעיונות לפעילויות חדשות ועוד. השתתפות בפעילות מזכה את הסטודנטים בקרדיטים שניתנים למימוש בפעילויות שונות, כגון סדנאות העצמה, סופ"ש ועוד.
לדברי יו"ר אגודת הסטודנטים בקמפוס, אביגל אייכן, אגודת הסטודנטים הייתה שותפה מלאה לבחירת הקמפיין החדש של הקמפוס.