פרקטי לבית

פרקטים - לבן

ריצוף פרקטים ניתן להתקין על פני כל סוג של רצפה.

רצפת במבוק לעומת רצפת פרקט עץ טבעי או פרקט למינציה עשויה מבמבוק שהוא לא עץ. אין לגרור רהיטים  או כל חפץ כבד על ריצפת פרקטים. מחירים לפרקטים מסוג זהה אינם שונים אך מחיר ההתקנה יכול להיות זול יותר. רצפת הפרקט היא רצפת עץ העשויה חלקי עץ רבים. מומלץ שימוש בפרקט קויק סטפ מאוד עם שלושה מפלסים ועבודת ההתקנה טובה.

יש לזכור כי פרקט יכול להישרט בקלות. אין להרטיב או להציף רצפת פרקטים מחשש להתכלות של החומר. ניתן להעביר דירה עם הרצפה, במעבר דירה רצפת פרקט לפעמים משלמת מחיר כבד. רצפת פרקט למינציה עולה כעשרים עד 50 אחוז פחות מרצפת עץ טבעי. השיטה הטובה ביותר לטיפול  היא תחזוקה מונעת. שינוי בטמפרטורות משפיעים על הצורה והנפח של הפרקט. פרקטים עשויים מסוגים שונים של עץ עם דגמים וצורות שונים. אין להשתמש במוצרים שמכילים שעווה.

מומלץ גם לשים מגנים על רגלי הרהיטים שיחצצו בין הפרקט לרהיט. לחות, כמות אור טבעי, ותחלופת אויר משפיעים על תחזוקת פרקט עץ טבעי.פרקטים זו הרצפה הטובה ביותר לבית גם אם יהיו עליה כמה שריטות או נזקי מים.

שטיחים יעזרו בשמירה על הפרקט שלכם. ריצוף פרקט בדירה מוסיף הרבה מאוד אישיות לדירה. ריצוף פרקטים ידוע בכך שהיא עמידה בפני אש.

פרקט עשוי מחתיכות של עץ חתוך. ניקוי ריצוף פרקטים יכול להיתפס כפרויקט מעיק שלא נגמר אך לא זו האמת. בניגוד לציפויים אחרים ריצפת פרקטים לא מגיעה עם ציפוי מבריק. יותר שבירות אנו יוצרים יותר תגבורת ברמת העיצוב הגלובלי.

. תזוזת רצפות העשויות פרקט עץ טבעי היא רגילה. הפרקטים מעובדים באופן שגורם להם להיות פחות רגישים לנוזלים מבעבר. כאשר משלבים סגנונות פרקט אנו שוברים את מגמת העיצוב והאווירה. דרך אחת להוסיף ברק טבעי לפרקטים היא בעזרת שמן.

הפרקטים מהווים גורם שמעלה את הביקוש לדירה וכתוצאה את מחירי השכירות לדירה עם רצפת פרקטו, אותה דירה ללא פרקטים. ניתן לפרק ולהרכיב מחדש ריצפת פרקט