|
מנורה מבטחים |
|
|
|
|
|
|
|
תערוכת בוגרים ממכללת כנרת בבית גבריאל |
מערכת ציון דרך |
"צג 8" היא תערוכה בה מציגים תלמידי ביה"ס להנדסאים, מגמת תקשורת אינטראקטיבית, בוגרי לימודי עיצוב חזותי במכללת כנרת. הפתיחה ביום ג' 1/5/2007 בשעה 18:30, והנעילה ב-26.5.07. בפתיחה החגיגית של התערוכה יוקרנו סרטוני פרוייקט "בשוך המלחמה באה התקווה?" ולאחריה תתקיים ההרצאה " מהאות הראשונה ועד המילה האחרונה", שירצה צביקה רוזנברג מעצב הגופנים המוביל בארץ ובעל חברת "מאסטר פונט". שם התערוכה, "צג 8", על שום פתיחת שנת הלימודים בצל צו 8 לגיוס למלחמת לבנון השנייה. המלחמה אילצה את הסטודנטים להתגייס לקרב או לרדת אל המקלטים. עם שוך המלחמה התעוררו המוזות. מן הקו והמקלט חזרו הסטודנטים אל צג המחשב אל היצירה ואל העיצוב שהושפעו מהמאורעות של הקיץ האחרון. בתערוכה ניתן יהיה לראות את עבודות העיצוב בדמות כרזות, אייקונים, סמלילים ( לוגו'ס), אתרי אינטרנט, סרטוני אנימציה, עבודות וידאו ( וידאו-ארט ), צילום ועוד, פרי עבודתם של הסטודנטים. הסטודנטים המציגים מגיעים מכל גוני הקשת החברתית והיישובית, ומלווה אותם צוות מקצועי של מרצים יוצרים בראשות עופר זנזורי מרכז המגמה. כל מרצה ליווה פרויקט מיוחד אשר יוצג בתערוכה, חלק מהפרויקטים מהווה שיתוף פעולה בין המגמה וגורמים חברתיים באזורנו. 1. "בשוך המלחמה באה התקווה?" – פרויקט מיוחד זה יציג סרטונים המביאים מסר אישי מכל סטודנט ביחס לחיים באזור הצפון בצל המלחמה, כאשר השאלה הנשאלת היא האם באמת לאחר המלחמה באה התקווה. הפרויקט נעשה בשיתוף פעולה עם הסטודנטים ממגמת הסאונד. המרצים המלווים: אריק כספי ועופר זנזורי. 2. כרזות שעוצבו עבור מרכז המוסיקה בבית בנדל – כל סטודנט עיצב 3 כרזות בעלות מכנה משותף ומשדרות מסר חיובי בנושא לימודי המוסיקה והחוויה המוסיקלית. מרצה מנחה: יגאל באום. 3. אתר אינטרנט לשותפות 2000 קליבלנד-בית שאן – האתר ישמש חלון ראווה לאזור בית שאן ועמק בית שאן עבור השותפים מהקהילה בארה"ב. הסטודנטים מציגים את הסקיצה העיצובית שלהם לאתר. מרצה מנחה: עופר זנזורי 4. עיצוב סמלילים( לוגו'ס) עבור מגמות הלימוד של ביה"ס להנדסאים במכללה. מרצה מנחה : יגאל באום. 5. כרזות לרדיו "קול הכנרת" – רדיו זה המופעל ע"י הסטודנטים במכללה, הוא רדיו חינוכי קהילתי הממוקם במכללה. הסטודנטים עיצבו כרזות לכל תכנית המשודרת ברדיו. הכרזות תוצגנה ברחבי המכללה ובאתר האינטרנט שלה. מרצה מנחה: דן פרייפלד.
שעות פתיחה - ביום א' סגור, בימים ב' עד שבת, מ- 10:00 עד 23:00 טל'; 04-6751175 |
|
|
|
|
|
|
לא מנויים על קו לחינוך? הירשמו עכשיו ללא עלות |
|
|
קו לחינוך, היסמין 1 רמת אפעל. 03-6354484 |
|
|
מומלצים באתר |
זהבי יעוץיעוץ למורים; תנאי עבודה, פנסיה ועוד. ובעיקר; כיצד לעזוב את מערכת החינוך עם כל מה שמגיע באמת. גמולים"גמולים – ייעוץ למורה" הוקמה ע"י טל וייס, בעל תואר בכלכלה עם התמחות במימון ומורשה בשיווק פנסיוני. "גמולים - יעוץ למורה" מספקת למגזר עובדי מערכת החינוך בפרט ולמגזרי המשק השונים בכלל, בדיקה אובייקטיבית ומגוון פתרונות פיננסיים להם ולבני ביתם.
מאחורינו אלפי שעות ייעוץ פיננסי ופנסיוני לכל מגזרי המשק השונים.
אל הטבע - טיולים, אירועים, ימי גיבוש וסדנאות לארגונים,סדנאות O.D.T"אל הטבע" מתמחה בהפקת פעילויות שונות בטבע - טיולים, אירועים, ימי גיבוש וסדנאות לארגונים, בתי ספר וקבוצות. אנו מקפידים על איכות בשירות ובביצוע כדי להעניק ללקוחותינו חוויה שתיזכר לאורך זמן. הצוות של "אל הטבע" בשילוב התפאורה של טבע ארצנו מבטיח יציאה מהשגרה וחוויה שתיזכר לזמן רב.
בית ביאליקלאחרונה, נפתח מחדש מוזיאון בית ביאליק, ביתו של המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק.
לאחר עבודת שיקום ושיחזור יוצאת דופן החושפת ומאירה את רוח האיש והתקופה, מזמין אתכם בית ביאליק להתוודע לאחד מבתיה האותנטיים, המרגשים והמלהיבים של העיר העברית הראשונה, ולעולמו הפרטי והציבורי של המשורר הלאומי
|
|
חינוך בארץ ובעולם |
|
|
משרד החינוך יצמצם את ההטבות הניתנות לתלמידים בעלי לקויות למידה מספרם של התלמידים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז במערכת החינוך עלה בשנים האחרונות בצורה תלולה. בתיכונים לא מעטים, בעיקר ביישובים מבוססים, מגיע מספר התלמידים שאובחנו כלקויי למידה ומקבלים התאמות בבחינות והטבות שונות ל-25% מכלל התלמידים. מסתבר, כי משה"ח לא נערך לעלייה זו. כך, בכנס שהתקיים סמוך לפתיחת שנת הלימודים תשע"ב, אמר מנכ"ל משה"ח היוצא, ד"ר שמשון שושני, כי משה"ח לא צפה את הגידול העצום במספר התלמידים לקויי הלמידה בשנתיים האחרונות, ואינו מסוגל להתמודד עמו בתקציבו הנוכחי. לדבריו, החל מהשנה יפעל המשרד לצמצום מספר בעלי לקויות הלמידה ותלמידים לקויי למידה לא יקבלו תוספת שעות, אלא במקרים החמורים. ואכן בימים אלו מתחיל משה"ח בפעולה לצמצום מספר התלמידים לקויי הלמידה המקבלים תוספת שעות ותגבור. לחילופין מתכוון המשרד להעניק לצוותי המורים בבתיה"ס, שלא תמיד מיומנים בעבודה עם התלמידים לקויי הלמידה, תמיכה לעבודה עמם בתוך המסגרת הרגילה. במשרד מכנים פעולה זו "מתן מענה דיפרנציאלי להכלת תלמידים".מידע נרחב על טיפול הרגשי ולקויות למידה
הסחות דעת, חוסר מנוחה והיפראקטיביות הם מאפיינים שיכולים לפגוע בריכוז בלימודים, בחיי החברה ובהתפתחות האישית. קיימות שיטות טיפול בבעיות קשב ואנשים המתמחים בתחום זה עוזרים להתגבר על בעיות ולשפר את התפקוד למי שסובל מהם. עדיף להגיע בשלב גילוי מוקדם כדי למנוע דימוי עצמי נמוך, פגיע בהישגים לימודיים ובעיות התנהגותיות וחברתיות. במקרה של חשש לבעיית קשב וריכוז, מומלץ מאוד לקחת את הילד לאבחון ובמידת הצורך להתאים לו את הטיפול המתאים. |
|
|
|