"הד", המכללה למוזיקה עכשווית בתל אביב, תערוך במסגרת שבוע אירועים מוסיקליים לרגל 16 שנים להיווסדה, סמינר ייחודי הפונה למוסיקאים ויוצרים אשר מעונינים ללמוד לנהל את דרך הפצת יצירתם.
הסמינר יימשך כחמישה ימים (בכל יום יתקיימו שתי הרצאות) ובו ירצו מיטב אנשי המקצוע מתחומי השיווק ויחסי הציבור, ניהול משפטי, איגודים מקצועיים וזכויות יוצרים.
"אנו שומעים בשנים האחרונות יותר ויותר אומנים אשר אינם עוקבים אחר הניהול העסקי שלהם ומתמקדים רק בפן המוזיקלי של הקריירה שלהם", אומר יהודה כהן, מנהל מכללת הד. "במקרים רבים חוסר המעורבות בפן העסקי של הקריירה שלהם נובע מחוסר ידע בתחומים השונים. חשוב לזכור כי המוזיקה היא הפרנסה של האומנים הללו וניהול כושל יכול להוביל לאובדן כסף והמוניטין של האומן. אני מזמין את הקהל הרחב העוסק במוזיקה או מתעתד לעשות כן, להגיע לסמינר ולהצטייד בידע הנדרש ובכך לסייע להצלחת הקריירה המוזיקלית שלהם".
בין אנשי המקצוע אשר ירצו בסמינר ניתן לראות את יאיר ניצני, מוזיקאי, שחקן ומנכ"ל "הד ארצי לשעבר", משה מורד, בעבר, מנכ"ל אן אם סי וכיום, עובד בלונדון כמנהל אומני מוסיקת עולם, יועץ בכיר לחברות תקליטים בנושאי מוסיקת עולם ושיווק בינלאומי, יוריק בן דוד, יו"ר אקו"ם, דני רכט, מנהל אומנותי מהטובים בארץ (כנסיית השכל, טיפקס, רוקפור), אשר ביטנסקי, מנהל אישי (יהודית רביץ, אחינועם ניני), רונית ארבל, מנהלת משרד יחסי ציבור המוביל בארץ בתחום תרבות ומוסיקה (ריטה, שלמה ארצי), דני גוטפריד, יו"ר אגודת המוסיקאים ומנהל מוזיקלי (ג'אז בים האדום) בין יוזמי ומקימי עמ"י (העמותה לקידום המוזיקה הישראלית) ודיויד ברוזה, אמן ויוצר בארץ ובעולם, אשר ירצה על "האמן כמנהל את עצמו".
הסמינר פתוח ליוצרים ולקהל הרחב ויתקיים בין התאריכים 27.5-31.5
בין השעות 15:00-19:00
במכללת הד, רח' י.ל פרץ 7, תל אביב