חברת "קידום - לך תצטיין", המתמחה בהכנה לבחינה הפסיכומטרית,עלתה בקמפיין טלוויזיוני תחת המסר:"אף אחד לא נולד מדען, אף אחד לא נולד עורך דין ואף אחד לא נולד רופא הקמפיין הינו קמפיין המשך לזה שהשיק את האסטרטגיה התקשורתית - "לך תהיה מי שרצית להיות. לך תצטיין". סרטון הפרסומת הופק באמצעות פרסום גלר-נסיס ליאו-ברנט. תקציב הקמפיין מוערך בכמיליון וחצי שקל והוא יימשך כשלושה שבועות.
הסרטים מדגישים את העובדה שאף אחד לא "נולד" להיות רופא/עורך דין/מדען ואת היתרון בהכוונה האישית שמציעה חברת "קידום לך תצטיין". בסרטים מוצג יומו הראשון של סטודנט בשנה א' בפקולטה שבה חפץ ללמוד, ויוצרים אנלוגיה בין חווית "שלום כיתה א'" לבין חווית היום הראשון באוניברסיטה.
לדברי קרן זופניק, סמנכ"לית השיווק של "קידום לך תצטיין", "מטרת הקמפיין לשמר ולחזק את מעמדו של קורס "קידום אישי", קורס הפסיכומטרי שבונה תוכנית המותאמת אישית לכל תלמיד". הקמפיין, מדגיש את הכלים המיוחדים שמעניקה קידום לתלמידיה על מנת שיוכלו להצטיין בפסיכומטרי ולהגשים את החלום האקדמי.
"קידום לך תצטיין" מציעה מגוון קורסים בתחום ההכנה לבחינה הפסיכומטרית הכנה לבחינת ה-GMAT לקבלה ללימודי תואר שני במנהל עסקים ולבחינת ה-TOEFL הנדרשת ללימודים ועבודה במדינות דוברות אנגלית.