18/11/2017
בנק יהב מעודכן
טבע מעודכן
בדים קטן
סמינר קיבוצים מעודכן

הסתיימה תחרות השורשים הדיגיטאליים ע"ש אילן רמון

ב-23.6.2008 התקיים טקס הענקת פרסי ההצטיינות בתחרות עבודות השורשים הדיגיטאליים הארצית על שם אילן רמון ז"ל, האסטרונאוט הישראלי הראשון. תחרות השורשים הארצית הינה גולת הכותרת של פרויקט שורשים דיגיטליים. הטקס נערך בבית מיקרוסופט בהרצלייה.לשלב הגמר עלו 37 עבודות שורשים דיגיטאליים של תלמידים מבתי הספר השונים שברחבי הארץ. בטקס, שהינו רגע השיא של שנת העשייה והפעילות, נכחו התלמידים ההורים המשפחות המורים והמנהלים, שליוו הפרוייקט השנה. התחרות נערכה בחסות תכנית שותפים בחינוך של מיקרוסופט, שאירחה את הטקס בבית מיקרוסופט בהרצליה.כל התלמידים שעלו לגמר זכו בתעודת הצטיינות, סיכת האסטרונאוט הישראלי הראשון ועליה סמל אותו עיצב אילן רמון ז"ל, חולצה מחברת מיקרוסופט, וכן משחק טלויזיה אינטראקטיבי. בקטגוריית "תמונה מספרת" זכו רותם ועידן הבלר מבית חינוך תל"י ירושלים, ושני חי מחטיבת מיכה רייסר ראשל"צ. הפרס – משחק טלויזייה אינטראקטיבי –star gitar . במקום הרביעי זכתה עומר שמש מחטיבת הראשונים בגני תקווה. הפרס – משחק טלויזייה אינטראקטיבי d600. במקום השלישי זכתה ספיר מור מעירוני ט' תל אביב יפו. הפרס – משחק טלויזייה אינטראקטיבי d600 מדלייה וסיכת מעבורת קולומביה וכן תיק גב. במקום השני זכתה קרן צור מחטיבת הראשונים גני תקווה. הפרס ארוחה משפחתית בחוות אלנבי, מדלייה וסיכת מעבורת קולומביה ותיק גב. במקום הראשון זכה עומר סודאי מחטיבת היובל בראש העין. הפרס – מחשב נייד, מדלייה וסיכת מעבורת קולומביה, תיק גב.

הדפסשלח לחבר הוסף תגובה
גיליון 700 של קו לחינוך

לא מנויים על קו לחינוך? הירשמו עכשיו ללא עלות

        


קו לחינוך, היסמין 1 רמת אפעל. 03-6354484

באנר אחווה חדש שמאל
תמי זיטלני
בנק יהב 4
חינוך בארץ ובעולם

משרד החינוך יצמצם את ההטבות הניתנות לתלמידים בעלי לקויות למידה
מספרם של התלמידים בעלי לקויות למידה במערכת החינוך עלה בשנים האחרונות בצורה תלולה. בתיכונים לא מעטים, בעיקר ביישובים מבוססים, מגיע מספר התלמידים שאובחנו כלקויי למידה ומקבלים התאמות בבחינות והטבות שונות ל-25% מכלל התלמידים. מסתבר, כי משה"ח לא נערך לעלייה זו. כך, בכנס שהתקיים סמוך לפתיחת שנת הלימודים תשע"ב, אמר מנכ"ל משה"ח היוצא, ד"ר שמשון שושני, כי משה"ח לא צפה את הגידול העצום במספר התלמידים לקויי הלמידה בשנתיים האחרונות, ואינו מסוגל להתמודד עמו בתקציבו הנוכחי. לדבריו, החל מהשנה יפעל המשרד לצמצום מספר בעלי לקויות הלמידה ותלמידים לקויי למידה לא יקבלו תוספת שעות, אלא במקרים החמורים. ואכן בימים אלו מתחיל משה"ח בפעולה לצמצום מספר התלמידים לקויי הלמידה המקבלים תוספת שעות ותגבור. לחילופין מתכוון המשרד להעניק לצוותי המורים בבתיה"ס, שלא תמיד מיומנים בעבודה עם התלמידים לקויי הלמידה, תמיכה לעבודה עמם בתוך המסגרת הרגילה. במשרד מכנים פעולה זו "מתן מענה דיפרנציאלי להכלת תלמידים".

 -  הסחות דעת, חוסר מנוחה והיפראקטיביות הם מאפיינים שיכולים לפגוע בריכוז בלימודים, בחיי החברה ובהתפתחות האישית. קיימות שיטות טיפול בבעיות קשב ואנשים המתמחים בתחום זה עוזרים להתגבר על בעיות ולשפר את התפקוד למי שסובל מהם. עדיף להגיע בשלב גילוי מוקדם כדי למנוע דימוי עצמי נמוך, פגיע בהישגים לימודיים ובעיות התנהגותיות וחברתיות. במקרה של חשש לבעיית קשב וריכוז, מומלץ מאוד לקחת את הילד לאבחון ובמידת הצורך להתאים לו את הטיפול המתאים.

דרונט בניית אתרים
השתלמויות מורים | לימודי חינוך | תוכניות העשרה | הפרעות קשב וריכוז | עיצוב סביבה לימודית | ספרי לימוד | עזרי לימוד | מחשבים בחינוך | ציוד עזרה ראשונה | קורס עזרה ראשונה | טיפול בעזרת בעלי חיים | למידה מתוקשבת | אומנויות הבמה | הצגות לילדים | רפואה משלימה | אימון אישי לילדים | יעוץ כלכלי | טיפול בהפרעת קשב | ספרי לימוד משומשים | אבטחת טיולים | תואר ראשון בחינוך | חינוך