|
מנורה מבטחים |
|
|
|
|
|
|
|
דרושים: סטודנטים באוברדראפט |
פעמונים הוא ארגון לשיקום כלכלי הפועל ברחבי הארץ מזה כ- 10 שנים. בראש הארגון בתל אביב עומד הכלכלן צבי גלויברמן. לאחרונה יזם הארגון, בשיתוף עם אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, פרויקט סיוע לסטודנטים המתקשים לנהל את הוצאותיהם הרבות ביעילות. מטרת הפרויקט היא להביא את הסטודנטים לאיזון תקציבי. מטרה נוספת היא למנוע ככל האפשר מהסטודנטים לקחת הלוואות גדולות שלא יוכלו לעמוד בהן בעתיד או להידרדר ל-"מינוסים" גבוהים בחשובנם בבנק. במסגרת הפרויקט מכשיר בימים אלה הארגון קבוצה של סטודנטים שישמשו כיועצים כלכליים ומלווים אישיים לסטודנטים המתקשים לכלכל את תקציבם. בהכשרה לומדים הסטודנטים כיצד לנתח סל תקציב, כיצד לבחון התנהלות כלכלית ומצב כלכלי, לבנות תוכנית אישית להשגת איזון ויציבות כלכלית לאורך זמן, לפעול מול גופים כלכליים שונים , כמו בנקים, ועוד. לסטודנט שיבקש להיעזר בפרויקט, ייערך שיקוף של מצבו הכלכלי, באמצעות רישום מדוקדק של כל הוצאותיו והכנסותיו. לסטודנט גם תגובש תוכנית כלכלית פרטנית ליצירת איזון בין ההוצאות להכנסות. כמו כן יינתן לסטודנט ייעוץ כיצד לפתור בעיות של חובות מצטברים מהעבר באמצעות פריסתם, הלוואות ארוכות טווח וכדומה - הכל בהתאם ליכולת ההחזר שלו . לדברי אוריאל לדרברג, יו"ר ארגון פעמונים; "מטרת הארגון היא לסייע לסטודנטים לעמוד על רגליהם ולא לתת להם נדבה. בפעמונים מבקשים לפתור את הבעיה מהשורש, למצוא שיטה להעמיד את הסטודנט על רגליו הכלכליות וללמד אותו לחיות באיזון כלכלי על פי יכולותיו, עד אשר יסיים את לימודי התואר". ארגון פעמונים הוקם ב-1997 ונרשם כעמותה ב-2002. בארגון פועלים כ-600 מתנדבים ואנשי מקצוע מכל הארץ. הפניות לארגון נעשות באמצעות מוקד ארצי הבודק את הפוטנציאל השיקומי של הפונה ומפנה אותו לייעוץ של רכז אזורי.
אתר ארגון פעמונים |
|
|
|
|
|
|
לא מנויים על קו לחינוך? הירשמו עכשיו ללא עלות |
|
|
קו לחינוך, היסמין 1 רמת אפעל. 03-6354484 |
|
|
מומלצים באתר |
זהבי יעוץיעוץ למורים; תנאי עבודה, פנסיה ועוד. ובעיקר; כיצד לעזוב את מערכת החינוך עם כל מה שמגיע באמת. גמולים"גמולים – ייעוץ למורה" הוקמה ע"י טל וייס, בעל תואר בכלכלה עם התמחות במימון ומורשה בשיווק פנסיוני. "גמולים - יעוץ למורה" מספקת למגזר עובדי מערכת החינוך בפרט ולמגזרי המשק השונים בכלל, בדיקה אובייקטיבית ומגוון פתרונות פיננסיים להם ולבני ביתם.
מאחורינו אלפי שעות ייעוץ פיננסי ופנסיוני לכל מגזרי המשק השונים.
אל הטבע - טיולים, אירועים, ימי גיבוש וסדנאות לארגונים,סדנאות O.D.T"אל הטבע" מתמחה בהפקת פעילויות שונות בטבע - טיולים, אירועים, ימי גיבוש וסדנאות לארגונים, בתי ספר וקבוצות. אנו מקפידים על איכות בשירות ובביצוע כדי להעניק ללקוחותינו חוויה שתיזכר לאורך זמן. הצוות של "אל הטבע" בשילוב התפאורה של טבע ארצנו מבטיח יציאה מהשגרה וחוויה שתיזכר לזמן רב.
בית ביאליקלאחרונה, נפתח מחדש מוזיאון בית ביאליק, ביתו של המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק.
לאחר עבודת שיקום ושיחזור יוצאת דופן החושפת ומאירה את רוח האיש והתקופה, מזמין אתכם בית ביאליק להתוודע לאחד מבתיה האותנטיים, המרגשים והמלהיבים של העיר העברית הראשונה, ולעולמו הפרטי והציבורי של המשורר הלאומי
|
|
חינוך בארץ ובעולם |
|
|
משרד החינוך יצמצם את ההטבות הניתנות לתלמידים בעלי לקויות למידה מספרם של התלמידים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז במערכת החינוך עלה בשנים האחרונות בצורה תלולה. בתיכונים לא מעטים, בעיקר ביישובים מבוססים, מגיע מספר התלמידים שאובחנו כלקויי למידה ומקבלים התאמות בבחינות והטבות שונות ל-25% מכלל התלמידים. מסתבר, כי משה"ח לא נערך לעלייה זו. כך, בכנס שהתקיים סמוך לפתיחת שנת הלימודים תשע"ב, אמר מנכ"ל משה"ח היוצא, ד"ר שמשון שושני, כי משה"ח לא צפה את הגידול העצום במספר התלמידים לקויי הלמידה בשנתיים האחרונות, ואינו מסוגל להתמודד עמו בתקציבו הנוכחי. לדבריו, החל מהשנה יפעל המשרד לצמצום מספר בעלי לקויות הלמידה ותלמידים לקויי למידה לא יקבלו תוספת שעות, אלא במקרים החמורים. ואכן בימים אלו מתחיל משה"ח בפעולה לצמצום מספר התלמידים לקויי הלמידה המקבלים תוספת שעות ותגבור. לחילופין מתכוון המשרד להעניק לצוותי המורים בבתיה"ס, שלא תמיד מיומנים בעבודה עם התלמידים לקויי הלמידה, תמיכה לעבודה עמם בתוך המסגרת הרגילה. במשרד מכנים פעולה זו "מתן מענה דיפרנציאלי להכלת תלמידים".מידע נרחב על טיפול הרגשי ולקויות למידה
הסחות דעת, חוסר מנוחה והיפראקטיביות הם מאפיינים שיכולים לפגוע בריכוז בלימודים, בחיי החברה ובהתפתחות האישית. קיימות שיטות טיפול בבעיות קשב ואנשים המתמחים בתחום זה עוזרים להתגבר על בעיות ולשפר את התפקוד למי שסובל מהם. עדיף להגיע בשלב גילוי מוקדם כדי למנוע דימוי עצמי נמוך, פגיע בהישגים לימודיים ובעיות התנהגותיות וחברתיות. במקרה של חשש לבעיית קשב וריכוז, מומלץ מאוד לקחת את הילד לאבחון ובמידת הצורך להתאים לו את הטיפול המתאים. |
|
|
|