25/11/2017
בנק יהב מעודכן
טבע מעודכן
בדים קטן
סמינר קיבוצים מעודכן

אימון אישי - כריקוד של יחסים ©



אימון אישי - כריקוד של יחסים
©

מאת: ברית שניאור

מאמנת אישית

 

ישנם בקרים, בהם אני יורדת לרציף העץ בגינתי, לרקוד.

התברכתי בגינה הגובלת בשמורת טבע.

 וכך בחודשים הירוקים, הספורים, כשעלי הצבר בשרניים ובהירים מרוב מים וחלקותם מושכת למגע למרות קוציהם, אני רוקדת מולם ועם הרוח, נכנסת ויוצאת בין כתמי שמש וצל. ערה לכיווני השמים, לגוונים הצובעים את שקיפות האוויר, נוכחות השקט והעץ עליו אני יכולה גם להשען וגם להתלות.

מה מתחולל שם, בריקוד ההוא ובי, אינו מושא מאמרי זה, אך דווקא בריקוד אני מוצאת מקבילות לאימון לחיים.

למשל:

בריקוד כמו באימון האישי, אנו שניים, צועדים בזהירות אחד כלפי השני, מתאמים קצב וצעדים - מפגש הכרות האימון.

העובדה שבחרת/ה אותי כמאמנת שלך היא כה מדוייקת, זה באמת כמו למצוא פרטנר שכיף לרקוד איתו/ה.

אני המאמנת מזמינה אותך אל רחבת הריקוד של לקיחת אחריות על חייך.

אני מלווה את צעדייך הראשונים, לומדת את תנועותיך, לפעמים מובילה, לפעמים צופה, קשובה, מכילה, כשאתם עושים את ריקודכם היחיד ומיוחד- במה אתם מעונינים להתמקד? במה להשתפר? איזה אתגר עומד מולכם? למה אתם שואפים?

אני מלמדת אותכם ריקודים חדשים ואתם מתרגלים אותם בין המפגשים - צורות מחשבה חדשות, הרגלים חדשים, פעולות חדשות, תרגילים לבית.

אנחנו לומדים לרקוד ביחד את ריקוד השיחה והשיתוף ויוצרים מוזיקה חדשה שכמותה עוד לא נשמעה, ונדירותה חד פעמית למפגש ביננו.

אתם לומדים לשחרר ולשכוח ריקודים ישנים, שכבר לא רלוונטים לחייכם, שעלולים לעצור או לחסום אותכם.

למשל ריקוד חוסר הסבלנות, ריקוד הדאגנות "מה יהיה", ריקוד הבלגן, ריקוד התלונה, ריקוד הקורבנות...

אתם חווים את ריקוד חייכם החדש ואני צופה משתאה ליחודיותו של הריקוד, מלווה אתכם אל רחבת הריקוד של חייכם להמשיך לרקוד בעצמכם.

 

הנה כמה מהסיבות למה אתם באים להתאמן - לרקוד את הריקוד היחיד ומיוחד לכם.

* להקל על סבל כל שהוא.

* לשפר יכולות בכל תחום; בעבודה, ביחסים, במשפחה, בקריירה, בגישה לכסף...

* להתאמן בלעשות סדר, בניהול אנרגיה, בניהול זמן, החלטיות, בהבעת רגשות, במשמעת עצמית, בדבקות במשימה, באיזון פנימי, בשלום פנימי, בשקט...

* לפרוץ את הגבולות של עצמכם

* להשתחרר, לצאת לחופשי

*  להשתחרר מהרגלים ישנים, ללמוד הרגלים חדשים

* לחיות לפי ערכים.

* לשפר יחסים בין הורים וילדים - איך לעזור לילדים על ידי עזרה לעצמנו?

* לזהות ולעשות את מה שאוהבים באמת.

* לזהות ולהיות העצמי האמיתי.

* ללמוד לארגן את החיים כפי שנכון לנו היום.

* לזהות מטרות חשובות בחיים ולחיות לפיהן.

* לזהות את השאיפות שלנו

* ללמוד איך ליצור חזון וכמה זה חשוב.

* לנשים - ללמוד לאהוב את עצמן.

* לנשים - ללמוד לפנות זמן לעצמן כדי להתעצם..

* למצוא מה הן רוצה להיות? ואיך לממש זאת.

 

 כמה מילים עלי,

אני בוגרת בית הספר לאומנות הבמה "בית צבי" .עבדתי כשחקנית תאטרון, קולנוע וטלוויזיה.

פרשתי לפני כ-עשרים שנה כדי ללמוד, להתנסות ולתרגל באופן אינטנסיבי ויומיומי, דרך חיים חדשה.

 

החל מ – 1985 אני מלמדת תאטרון תנועה ומנחה סדנאות תאטרון תנועה בארץ, באירופה, ארה"ב ואפריקה.

 

ב – 1998 הקמתי את תיאטרון מחול "ספירלה" ובמסגרתה העלנו 7 הפקות לקהל הרחב.

מאז אני מפתחת את תחום תיאטרון התנועה כמרחב אימון, ביטוי והתפתחות אישית.

 

אני בוגרת פסיכודהרמה וחברה בצוות המציע סיוע/טיפול בהשראת הבודהיזם.

 

מורה מוסמכת למדיטציה ומרפא בתנועה.

 

מאמנת אישית מוסמכת. (Coaching Academy Israel)

 

מוסמכת באימון אישי של מטרת החיים Success Unlimited Network®, LLC

 

 

ולסיכום כמה דברים ראשוניים על תוכנית האימון

תוכנית האימון בת 9 מפגשים.

המפגש הראשון הוא מבוא והכרות ביננו ועם תוכנית האימון.

זהו מפגש ללא תשלום.

 

האימון מתאפשר גם בשיחות טלפון או סקייפ (שיחת מבוא וסיכום מחייבת מפגש אישי)

 

האימון מתאים;
למפגש אישי

לזוגות

להורים

לנוער

לקבוצות וצוותים

 
 
הצעד הבא - צרו קשר

 

054-4398703
04-6398703
אימייל: brits@netvision.net.il                      כתובת: הנוטרים 52, נווה הברון, זכרון יעקב

הדפסשלח לחבר הוסף תגובה
גיליון 701 של קו לחינוך

לא מנויים על קו לחינוך? הירשמו עכשיו ללא עלות

        


קו לחינוך, היסמין 1 רמת אפעל. 03-6354484

באנר אחווה חדש שמאל
תמי זיטלני
בנק יהב 4
חינוך בארץ ובעולם

משרד החינוך יצמצם את ההטבות הניתנות לתלמידים בעלי לקויות למידה
מספרם של התלמידים בעלי לקויות למידה במערכת החינוך עלה בשנים האחרונות בצורה תלולה. בתיכונים לא מעטים, בעיקר ביישובים מבוססים, מגיע מספר התלמידים שאובחנו כלקויי למידה ומקבלים התאמות בבחינות והטבות שונות ל-25% מכלל התלמידים. מסתבר, כי משה"ח לא נערך לעלייה זו. כך, בכנס שהתקיים סמוך לפתיחת שנת הלימודים תשע"ב, אמר מנכ"ל משה"ח היוצא, ד"ר שמשון שושני, כי משה"ח לא צפה את הגידול העצום במספר התלמידים לקויי הלמידה בשנתיים האחרונות, ואינו מסוגל להתמודד עמו בתקציבו הנוכחי. לדבריו, החל מהשנה יפעל המשרד לצמצום מספר בעלי לקויות הלמידה ותלמידים לקויי למידה לא יקבלו תוספת שעות, אלא במקרים החמורים. ואכן בימים אלו מתחיל משה"ח בפעולה לצמצום מספר התלמידים לקויי הלמידה המקבלים תוספת שעות ותגבור. לחילופין מתכוון המשרד להעניק לצוותי המורים בבתיה"ס, שלא תמיד מיומנים בעבודה עם התלמידים לקויי הלמידה, תמיכה לעבודה עמם בתוך המסגרת הרגילה. במשרד מכנים פעולה זו "מתן מענה דיפרנציאלי להכלת תלמידים".

 -  הסחות דעת, חוסר מנוחה והיפראקטיביות הם מאפיינים שיכולים לפגוע בריכוז בלימודים, בחיי החברה ובהתפתחות האישית. קיימות שיטות טיפול בבעיות קשב ואנשים המתמחים בתחום זה עוזרים להתגבר על בעיות ולשפר את התפקוד למי שסובל מהם. עדיף להגיע בשלב גילוי מוקדם כדי למנוע דימוי עצמי נמוך, פגיע בהישגים לימודיים ובעיות התנהגותיות וחברתיות. במקרה של חשש לבעיית קשב וריכוז, מומלץ מאוד לקחת את הילד לאבחון ובמידת הצורך להתאים לו את הטיפול המתאים.

דרונט בניית אתרים
השתלמויות מורים | לימודי חינוך | תוכניות העשרה | הפרעות קשב וריכוז | עיצוב סביבה לימודית | ספרי לימוד | עזרי לימוד | מחשבים בחינוך | ציוד עזרה ראשונה | קורס עזרה ראשונה | טיפול בעזרת בעלי חיים | למידה מתוקשבת | אומנויות הבמה | הצגות לילדים | רפואה משלימה | אימון אישי לילדים | יעוץ כלכלי | טיפול בהפרעת קשב | ספרי לימוד משומשים | אבטחת טיולים | תואר ראשון בחינוך | חינוך