17/11/2017
בנק יהב מעודכן
טבע מעודכן
בדים קטן
סמינר קיבוצים מעודכן

מודדים את איכות התקשוב בביה"ס

 האם נעשה שימוש נכון בתקשוב בביה"ס והאם התקשוב אכן מקדם את הישגי התלמידים? כדי לענות על שאלות אלו פותח בבריטניה לאחרונה מדד ICT Mark. כתבה על המדד מופיעה החודש במס"ע - פורטל התוכן החינוכי להכשרת מורים. ICT Mark מעניק לבתיה"ס מערכת סטנדרטים, שבאמצעותם הם יכולים להעריך את רמת ההתקדמות שלהם בתחומי יישומי התקשוב החינוכיים. המדד הוא חלק מערכת ההערכה עצמית מקוונת של  Becta, שפותחה בשיתוף פעולה עם רשות ההערכה הממלכתית הבריטית. המערכת מאפשרת את בחינת היעילות והאיכות  בתקשוב החינוכי בביה"ס על פי שמונה קטגוריות עיקריות; מנהיגות וניהול, תוכנית לימודים, הוראה ולמידה, הערכה מתמדת, התפתחות מקצועית, עידוד וטיפוח הזדמנויות ללמידה, משאבים חינוכיים וההשלכות על הישגי התלמידים. השימוש במערכת אינו כרוך בתשלום, אך ביה"ס נדרש לשלם עבור שכירת מעריך חיצוני כדי לקבל את האות או התו המציין שעמד בהצלחה בקטגוריות של המדד. בכתבה מצוין, כי בתי"ס ברחבי בריטניה רואים בהשגת אות ה- ICT Mark סמל איכות בחינוך ועל כן עושים כל מאמץ לזכות בו. מעל ל-500 בתי"ס בריטיים כבר עברו בהצלחה את הקריטריונים של המדד, מה שטרם לשיפור רמת התקשוב בהם וגם העלה את יוקרתם בהשוואה לבתי"ס אחרים.

כתובת האתר;  http://portal.macam.ac.il

הדפסשלח לחבר
דרונט בניית אתרים
השתלמויות מורים | לימודי חינוך | תוכניות העשרה | הפרעות קשב וריכוז | עיצוב סביבה לימודית | ספרי לימוד | עזרי לימוד | מחשבים בחינוך | ציוד עזרה ראשונה | קורס עזרה ראשונה | טיפול בעזרת בעלי חיים | למידה מתוקשבת | אומנויות הבמה | הצגות לילדים | רפואה משלימה | אימון אישי לילדים | יעוץ כלכלי | טיפול בהפרעת קשב | ספרי לימוד משומשים | אבטחת טיולים | תואר ראשון בחינוך | חינוך