|
מלגה ללימודי יחסי ציבור |
בית הספר לפרסום עבודי קריאיטיב פותח בימים אלו מגמת יחסי ציבור חדשה. לרגל פתיחת המגמה יצא בית הספר בקמפיין אינטרנט ייחודי. במסגרת הקמפיין מזמין בית הספר את הגולשים להציע כותרת מקורית שהיו רוצים לראות בעיתון. שלוש הכותרות הנבחרות יזכו את המחברים במלגות לימודים בשווי אלפי שקלים. אתר התחרות בכתובת: http://www2.biglal.co.il/aboodi לדברי גת וייס, ראש המגמה ליחסי ציבור: "מגמת יחסי הציבור בעבודי קריאייטיב הינה חדשנית וראשונה מסוגה. המגמה שמה לעצמה למטרה להוציא לשטח אנשי יחסי ציבור בעלי חשיבה מקורית ויצירתית, זו גם הסיבה שהתחרות בוחנת בעיקר יצירתיות". הלימודים אורכים כתשעה חודשים והם מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות הערב. המרצים במגמה הם אנשים בכירים ומוערכים בענף, ביניהם: נאוה עינבר (מנכ"ל משותף בקופר תקשורת שיווקית), רועי כ"ץ (עורך חדשות HOT בדרום), עדו טל (מנכ"ל GUIDE תקשורת), דני ליטני (מנכ"ל ליטני תקשורת) ועוד. עבודי קריאייטיב הינו חלק מחברת הענק הוותיקה "עבודי". בית הספר, הפועל מזה 17 שנה, הינו בית ספר "בוטיק" יוקרתי, המפעיל ארבע מגמות עיקריות: יחסי ציבור, קופירייטינג, ארטדיירקשן וסטיילינג בית הספר ממוקם בבית ציוני אמריקה בת"א.
|
|
|
|
|