21/11/2017
בנק יהב מעודכן
טבע מעודכן
בדים קטן
סמינר קיבוצים מעודכן

מלגה ללימודי יחסי ציבור

בית הספר לפרסום עבודי קריאיטיב פותח בימים אלו מגמת יחסי ציבור חדשה. לרגל פתיחת המגמה יצא בית הספר בקמפיין אינטרנט ייחודי. במסגרת הקמפיין מזמין בית הספר את הגולשים להציע כותרת מקורית שהיו רוצים לראות בעיתון. שלוש הכותרות הנבחרות יזכו את המחברים במלגות לימודים בשווי אלפי שקלים. 
אתר התחרות בכתובת: http://www2.biglal.co.il/aboodi 
לדברי גת וייס, ראש המגמה ליחסי ציבור: "מגמת יחסי הציבור בעבודי קריאייטיב הינה חדשנית וראשונה מסוגה. המגמה שמה לעצמה למטרה להוציא לשטח אנשי יחסי ציבור בעלי חשיבה מקורית ויצירתית, זו גם הסיבה שהתחרות בוחנת בעיקר יצירתיות". הלימודים אורכים כתשעה חודשים והם מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות הערב.
המרצים במגמה הם אנשים בכירים ומוערכים בענף, ביניהם: נאוה עינבר (מנכ"ל משותף בקופר תקשורת שיווקית), רועי כ"ץ (עורך חדשות HOT בדרום), עדו טל  (מנכ"ל GUIDE  תקשורת), דני ליטני (מנכ"ל ליטני תקשורת) ועוד. 
עבודי קריאייטיב הינו חלק מחברת הענק הוותיקה "עבודי". בית הספר, הפועל מזה 17 שנה, הינו בית ספר "בוטיק" יוקרתי, המפעיל ארבע מגמות עיקריות: יחסי ציבור, קופירייטינג, ארטדיירקשן וסטיילינג בית הספר ממוקם בבית ציוני אמריקה בת"א. 

 

הדפסשלח לחבר הוסף תגובה
דרונט בניית אתרים
השתלמויות מורים | לימודי חינוך | תוכניות העשרה | הפרעות קשב וריכוז | עיצוב סביבה לימודית | ספרי לימוד | עזרי לימוד | מחשבים בחינוך | ציוד עזרה ראשונה | קורס עזרה ראשונה | טיפול בעזרת בעלי חיים | למידה מתוקשבת | אומנויות הבמה | הצגות לילדים | רפואה משלימה | אימון אישי לילדים | יעוץ כלכלי | טיפול בהפרעת קשב | ספרי לימוד משומשים | אבטחת טיולים | תואר ראשון בחינוך | חינוך