29/4/2024
מופ"ת
סמינר הקיבוצים 12

סאלאמאת אירוח בדואי

חווית אירוח בדואי מיוחדת; משפחת אבו-נאדי שייכת לשבט "אל-גדיראת", אחד השבטים הגדולים בישראל, המונה מעל 10,000 נפשות.

אנחנו שבט אותנטי המעוניין לפתוח את שעריו בפני האוכלוסיות השונות בארץ במטרה לקרב את הלבבות. הקמנו את האירוח הבדואי סאלאמאת בשטח השבט, כדי שנוכל לספק חוויה מעמיקה, עשירה בפעילויות מגוונות וכמובן אותנטית.

האירוח מתקיים באוהל מסורתי גדול. קבלת הפנים מתבצעת על ידי השייח של השבט. בהמשך יש הרצאה קצרה על העדה הבדואית בעבר, בהווה ופני העדה בעתיד.

למתארחים תוגש ארוחה בדואית אותנטית בצוותא, המוגשת בצלחת גדולה ומרכזית, בישיבה מזרחית ובקבוצות קטנות סביב הצלחת המרכזית.
אצלנו תוכלו ללמוד על בית האריגה הבדואי, חקלאות אורגנית, בית ספר לגישוש, עוד על השפה הערבית, תזונה ואורח חיים בריא, והחיים במדבר.

הלינה נעשית באוהל הגדול, האוהל "מרוצף" מחצלות ושטיחים שעליהם
מזרונים נוחים וכריות לשינה. כל מתארח יקבל מזרון משלו והלינה הינה בחלל אחד משותף בצוותא.
אפשרות נוספת היא לינה אישית. הלינה נעשית באוהלים אישיים נפרדים, הנמצאים בשטח האירוח, אך עם זאת מבודדים ואינטימיים.

כמו כן תוכלו להזמין במקום את מגוון מאכלי העדה הבדואית. ניתן לקיים במקום טיול גמלים וכן סיור רגלי בשבט.

למגיעים מצפון:

נוסעים על כביש 40 דרומה לכיוון ערד. בצומת להבים פונים שמאלה (כביש 31) וממשיכים עד לצומת שוקת.
בצומת שוקת פונים ימינה (כביש 60), לאחר כ-2 ק"מ ניתן לראות מצד ימין שביל עפר היורד מהכביש ולידו שלט עם הכיתוב "גבעות גורל".
נוסעים על שביל העפר (כ-500 מטרים) עד שמגיעים לאירוח "סאלאמת".

למגיעים מדרום:

נוסעים על כביש 40 לכיוון צפון עד צומת חטיבת הנגב, פונים ימינה לכביש 60 ("דרך חברון").
נוסעים על כביש 60 עד שמגיעים לצומת שוקת, שם עושים פניית פרסה שמאלה. לאחר מכן, נוסעים כ-2 ק"מ אז ניתן לראות
מצד ימין שביל עפר היורד מהכביש ולידו שלט עם הכיתוב "גבעות גורל".
נוסעים על שביל העפר (כ-500 מטרים) עד שמגיעים לאירוח "סאלאמת".

לחצו לפרטים אודות : ארוח בדואי - סאלאמאת

הראה טלפון

השתלמויות מורים | לימודי חינוך | תוכניות העשרה | הפרעות קשב וריכוז | עיצוב סביבה לימודית | ספרי לימוד | עזרי לימוד | מחשבים בחינוך | ציוד עזרה ראשונה | קורס עזרה ראשונה | טיפול בעזרת בעלי חיים | למידה מתוקשבת | אומנויות הבמה | הצגות לילדים | רפואה משלימה | אימון אישי לילדים | יעוץ כלכלי | טיפול בהפרעת קשב | ספרי לימוד משומשים | אבטחת טיולים | תואר ראשון בחינוך | חינוך