אתר לשיווק תוספי התזונה הטבעיים של חברת NSP. עדינה מלנקי משווקת מותרי מזון של חברת NSP ומארגנת ערבי לימוד בנושאים שונים וזוכה לשבחים רבים על הידע שאני מביאה בפני חברי הארגון, המפיצים והצרכנים של NSP.
מהו סוד ההצלחה של חברת NSP ? התשובה היא – באני מאמין של החברה, המושתת על 3 עקרונות – איכות, אמינות ושירות. אז בואו ניכנס לפרטים וננסה להבין מה המיוחד בחברה שלנו. החוק דורש מיצרני תוספי התזונה לעמוד בסטנדרטים בסיסיים של הגיינה, תנאי איחסון נאותים ואיכות ייצור מינימלית. לעומת זאת, מפעלי תרופות נדרשים לרמת איכות ייצור גבוהה בהרבה. למשל, בתרופה חייבים לדעת בדיוק כמה חומר פעיל ישנו, ומהי הפעולה שלו.
תוספי התזונה של NSP – מיוצרים בסטנדרטים של מפעל תרופות ולא של מפעל מזון. המשמעות היא א. שבכל קפסולה ידוע בדיוק כמה חומר פעיל יש ו – ב. כל המוצרים באיכות זהה – אין הפתעות.
איכות גבוהה של ייצור ושל בקרת איכות – עולים כסף! לא כל חברה מוכנה להוציא סכומי עתק על בקרה ואיכות כמו ב – NSP .
בחברה שלנו משקיעים כסף רב הן בפיתוח מוצרים ייחודיים (בטכנולוגיה), הן בבקרת איכות מהגבוהות בעולם והן בעוצמת הפעילות של המוצרים. החברה אחראית על שביעות רצונו של הלקוח ואם נוצרת בעיה כשלהי, רגישות למרכיבי המוצר או אי נוחות עם המוצר מסיבה כלשהי – הכסף מוחזר ללקוח לאלתר. זו הוכחה לכך שהיושר, האיכות והאמינות הם בראש מעייניה של החברה. ענין חשוב אחר – תאריך התפוגה. NSP מתחייבת שעד תאריך התפוגה כמות החומר הפעיל ורמת הפעילות במוצר היא בדיוק מה שכתוב על גבי התווית.
לחצו למידע נוסף על טבעדי
|