23/9/2017
בנק יהב מעודכן
טבע מעודכן
בדים קטן
סמינר קיבוצים מעודכן

HighSelf

 

 

 

 

ברוכים הבאים לhighself פתרונות טכנולוגיים רב-חושיים למעוניינים לשפר תפקודי חשיבה, קשב וריכוז ADHD, זיכרון, רוגע.
הצטרפו למיליוני ילדים ומבוגרים ברחבי העולם שכבר נהנים מקידמת הטכנולוגיה.

צוות בניהולה של ד"ר אסנת רובין בוחן טכנולוגיות חדשניות ומפתח תוכנות לפיתוח חשיבה ולמידה ולטיפוח רגשי.

ההתמחות שלנו: אימון המוח בדרך מהנה- באמצעות משחק.

 highself  להגיע יותר גבוה, יותר חשיבה זכרון קשב , ולנצח במשחק- בתחומי החיים החשובים לך.

 

 

אלפי משחקי מחשב וסרטים הופכים למסכי אימון למוח!
שנים של מחקר ביו-רפואי ומדעי הובילו לפיתוח טכנולוגיה מרתקת:
אימון בעזרת שליטה בגלי המוח. 
מחקרים רבים בעשורים האחרונים בחנו את השפעות השימוש בטכנולוגיה החדשנית בקרב קבוצות ילדים ומצאו כי ניתן לשנות את תמונת המוח בעזרת הטכנולוגיה.
ילדים בעלי הפרעת קשב וריכוז (
ADHD) שיפרו תפקודים קוגניטיביים והתנהגותיים.

הטכנולוגיה שפותחה ונבחנה הן בארה"ב והן באירופה משתייכת לתחום הקרוי נוירופידבק, בו עושים שימוש באמצעים טכנולוגיים כדי לאמן את המוח לתפקודים יעילים יותר. הנוירופידבק משמש לטיפול בבעיות קוגניטיביות כמו קשב, זיכרון, שפה, ולבעיות רגשיות והתנהגותיות כמו חרדות, התנהגות אגרסיבית ואימפולסיבית, ותקשורת.

ד"ר רובין הינה המומחית היחידה בארץ שעברה הכשרה לעבודה עם מכשירי נוירופידבק לשימוש ביתי בחברה המפתחת בחו"ל והראשונה לעשות בהם שימוש בארץ! במשך מספר שנים ד"ר רובין עוסקת בפיתוח אפליקציות ידידותיות למשתמש בשיתוף עם חברות מובילות בעולם.


פטנט: אימון אזורי מוח באמצעות טכנולוגיה
תיאור תוכנית האימונים:
במהלך מפגש אימון, המתאמן צופה בקובץ מדיה (סרט במחשב) או משחק, בשעה שאנו מודדים את גלי המוח הפועלים בעת האימון, בעזרת חיישנים.
למעשה, אנו מודדים את השינויים בפעילות המוחית במשך 35-45 דקות של האימון. רובינו מרוכזים למדי בעת צפייה בסרט, אך במהלך הצפייה בסרט פעמים אנו מרוכזים יותר ופעמים פחות. עובדה זו מאפשרת לנו לנצל את הצפיה בסרט, כמשימה מהנה, לשיפור עבודת המוח:
כאשר הטכנולוגיה מגיבה לשינויים בגלי המוח, המתאמן מקבל מידע מיידי אודות "ירידה בריכוז" ברגע נתון.
כך, הוא יכול לשלוט בפעילות המוח ומתאמן להשגת שליטה ברמה גבוהה.

במהלך האימון, המתאמן מקבל משוב מיידי על מידת הריכוז שלו באופן הבא: הטכנולוגיה מתערבת במשחק או בסרט על סמך מידת השימוש בגלי המוח הנכונים (לדוגמא- יותר ביתא/
SMR
; פחות אלפא/תיטא).
בכל רגע בו הייתה ירידה בפעילות הקוגניטיבית הרצויה (לדוגמא קשב), מתקבל משוב מיידי - תמונת המסך קטנה, נעצרת, או שהמשחק פועל בקצב איטי יותר וכו'.

סדרת האימונים נמשכת עד להשגת שליטה, המתבטאת בהשגת היעדים בפועל ובגרפים הנבחנים ע"י איש מקצוע (בדר"כ- 40 אימונים).
השגת המטרות מתבטאת בשתי רמות:
1. המתאמן לומד לשלוט בתפקוד הרצוי - המוח לומד דפוס פעילות.
2. הגרפים מעידים על יציבות - כזו שמוכחת במחקרים (הן מדעיים והן קליניים) – כנשמרת להמשך החיים.
באותו אופן אנו עובדים על שיפור תמונת גלי המוח במוקדים הנדרשים באזורים האחראיים על: קשב וריכוז, אימפולסיביות, אגרסיביות, זיכרון, עיבוד מידע חזותי, שמיעתי, ועוד.
העיקרון הוא: עבודה על מוקד אחד בכל סדרת אימונים, עד להשגת שליטה.

התוכנית מתבססת על חוות הדעת המתמשכת של הצוות המקצועי, ומשלבת ליווי והנחייה.
התוכנית מתאימה מגיל 6 והלאה.
ניתן להתאמן פעמיים - ארבע פעמים בשבוע, בקליניקה או בבית.

תכני הקבצים (מדיה ומשחקים) מותאמים לגיל ולבחירה (סרטים, הרצאות ועוד).
ניתן להשתמש כמעט בכל קובץ מדיה במחשב.

 

דרונט בניית אתרים
השתלמויות מורים | לימודי חינוך | תוכניות העשרה | הפרעות קשב וריכוז | עיצוב סביבה לימודית | ספרי לימוד | עזרי לימוד | מחשבים בחינוך | ציוד עזרה ראשונה | קורס עזרה ראשונה | טיפול בעזרת בעלי חיים | למידה מתוקשבת | אומנויות הבמה | הצגות לילדים | רפואה משלימה | אימון אישי לילדים | יעוץ כלכלי | טיפול בהפרעת קשב | ספרי לימוד משומשים | אבטחת טיולים | תואר ראשון בחינוך | חינוך