10/12/2024
בנק יהב
טבע מעודכן
מופ"ת
סמינר הקיבוצים 12

ד"ר אורלי יזדי-עוגב-המרכז הישראלי לפסיכומוטוריקה,תפקודי למידה, ויסות חושי ומוטוריקה

 

 

     

 

המרכז הישראלי להכשרת מאבחנים ומטפלים בפסיכומוטוריקה

תפקודי למידה, ויסות חושי ומוטוריקה

בהנהלת ד"ר אורלי יזדי-עוגב

 




                                                הכשרת מאבחנים ומטפלים וקורסי השתלמות
                                                    בתפקודי למידה ויסות חושי ומוטוריקה
                                                            בשיטת ד"ר אורלי יזדי-עוגב

                                  לאנשי מקצוע, להורים ולעובדי הוראה - אפשרות לגמול עם ציון





אודות ד"ר  אורלי יזדי – עוגב – מפתחת השיטה
מומחית באבחון ובטיפול בבעיות התפתחותיות מוטוריות. החלוצה בארץ בהקמת מרכזים לאבחון ולטיפול
בתחום המוטורי, מאבחנת דידקטית מוסמכת, משמשת כראש מגמת ההתמחות לפעילות גופנית מותאמת
באקדמיה  ומכשירה מורים ומטפלים בתפקודי למידה, ויסות חושי ומוטוריקה במוסדות אקדמאיים ופרטיים. 
מרצה בכינוסים בין-לאומיים ובארץ. 
ב- 1996: זכתה בפרס הוקרה מטעם נשיא המדינה מר עזר וייצמן ז"ל,על מצוינות אקדמית ותרומה
משמעותית לחברה בישראל בתחום התמחותה; ב- 2010: קיבלה את אות יקיר העמותה הישראלית לפעילות גופנית מותאמת על הנחת היסודות לפעילות הגופנית המותאמת בארץ ועל תרומה וקידום התחום המקצועי.
חיברה את הספרים: * התפתחות ולמידה מוטורית תקינה מול לקויה: היבטים תיאורטיים ויישומיים;
*  ניתוח איכותני של תנועות גופניות בסיסיות; * אני לא קלוץ' –יש לי הפרעה התפתחותית בקואורדינציה
(DCD); * 'הצלחה במגע'-במוטוריקה גסה ועדינה. 



פרטים נוספים באתר הבית של ד"ר יזדי-עוגב www.yorly.com
 

               
                          

                                  ההרשמה בעיצומה לקורסים שיתקיימו בחולון
                                                       בימי שני בחולון
                                                     בימי רביעי בחדרה
                                                 פתיחה: ספטמבר 2011

 

 
 

הקורס להכשרת מאבחנים ומטפלים בתפקודי למידה, ויסות חושי ומוטוריקה

מטרות התכנית
הקורס נועד להכשיר אנשי מקצוע מובילים ואיכותיים המצוידים בידע אקדמי מבוסס, עדכני ומקיף, בכלי אבחון
ובדרכי טיפול ייחודיים. כל זאת, כבסיס לבניית תכניות טיפול להעצמה אינטגראטיבית בתחום המוטוריקה,
הוויסות החושי והקואורדינציה הגסה והעדינה - כבסיס למוכנות ללמידה, לתפקוד יומיומי ולהעצמה
רגשית-חברתית.  הקורס עשיר בתכנים תיאורטיים יישומיים, הנלמדים בדרך אינטגראטיבית וממוקדת. 
בוגרי הקורס יוכלו לאבחן ולטפל לפי שיטת ד"ר אורלי יזדי-עוגב, מיד עם סיום הקורס.
הקורס מיועד למעוניינים ברכישת מקצוע, בהסבה מקצועית או בשילוב עוד תחום ידע למקצוע קיים ולהעשרה
מקיפה בתחום מרתק וייחודי.  
 



אפשרויות התעסוקה של בוגרי קורס ההכשרה
מיד עם סיום הקורס יוכלו הבוגרים לאבחן קשיים בתפקוד בקרב קבוצות מגוונות המאופיינות באלה:
* קשיים במוטוריקה גסה, עדינה ובגראפומוטוריקה; קשיים בוויסות חושי ובעיבוד חושי.
* הפרעה התפתחותית בקואורדינציה ((DCD, סרבול מוטורי, דיספרקסיה
* ליקויי למידה-דיסגרפיה, דיסלקציה ודיסקלקוליה.
* הפרעת קשב (ADD); הפרעת קשב והיפראקטיביות(ADHD) .
* אוטיזם (PDD) ; פיגור שכלי התפתחותי; עיכובים התפתחותיים.


 

הנשיא וויצמן מעניק לד"ר יזדי-עוגב פרס הצטיינות על מצוינות אקדמית 
ותרומה ייחודית לחברה הישראלית בתחום התמחותה - מאי, 1996 




בוגרי הקורס יישמו את הידע והכלים שירכשו באופנים שונים:

* פיתוח ויישום שירותי אבחון וטיפול במסגרות פרטיות וציבוריות.
* טיפולים אישיים בבית המטופלים.
* הנחיית סדנאות להעצמת תפקודי למידה ומוטוריקה.
* חוגי מוכנות פסיכומוטורית לגן ולביה"ס.
* סדנאות מותאמות לבעלי קשיים בקואורדינציה בגילאים שונים באופן פרטני ובקבוצות קטנות.

 

קהל היעד של הקורס
הקורס מתאים לאנשי מקצוע ומטפלים מתחומי התנועה והחינוך כולל: מרפאים בעיסוק, מורים לספורט טיפולי, פיזיותרפיסטים,
מטפלים בתנועה, מטפלים באמנויות, הידרותרפיסטים, מדריכים לרכיבה טיפולית, פסיכולוגים,
מנתחי התנהגות, מאבחנים דידקטיים, מורים, גננות, סייעות והורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים. 
חסרי רקע קודם באנטומיה ובפיזיולוגיה יחויבו בהשלמות.


למעוניינים בחוות שעת של בוגרי הקורס ניתן ליצור קשר עם:
גל בומגין:  054-6402344; אילת קינן 050-5557390; אמירה אוחנה: 054-7999141 ; 052-2837676;
אסתי שושני: 052-4201861; יהונתן נילי:  050-2693155.

 

תכני הלימוד המרכזיים בקורס

תכנית ההכשרה בנויה מארבע תחומי לימוד הכוללים מגוון נושאים תכנים תיאורטיים ויישומיים:

תחום א': התפתחות תחושתית-מוטורית תקינה מול לקויה

בתחום רחב ומקיף זה ניחשף למסע המרתק של צמיחתו המוטורית של היילוד, משלב יציאתו לאוויר העולם
(ועד לילדות המאוחרת).
נלמד אודות סממנים לעיכוב התפתחותי-מוטורי ונקבל כלים לאיתור מוקדם של עיכובים ובעיות התפתחותיות. 
נעמוד על גורמים אישיים וסביבתיים שמשפיעים על איכות ההתפתחות המוטורית, הרגשית והשכלית של
תינוקות ופעוטות.
נלמד על אבני דרך בהתפתחות המוטורית משלב הרפלקסים ועד לאוטומטיזאציה בתנועה; נבין את מאפייני
ההתפתחות התחושתית-מוטורית של פגים ושל ילדים עם DCD, LD PDD ו-ADHD. 
נעמוד על  אופן התפקוד של מערכות התחושה: ראייה, מגע, קינטסטזיה, ווסטיבולרית.
כמו כן נלמד לאבחן קשיים בוויסות חושי.  נתנסה בגרייה מסוגים שונים ונחוש את הצורך בוויסות חושי. 
תחום זה יילמד באמצעות הרצאות, תצפיות וסדנאות מעשיות שיתרמו במידה רבה אף למודעות העצמית
והגופנית של משתתפי הקורס.



תחום ב': הפרעות התפתחותיות נפוצות בגיל ההתבגרות

בתחום זה נלמד באופן מקיף אודות המוכנות ללמידה ועל דרכים בהן ניתן לקדם את תפקודי מוכנות
באמצעות סדנאות מעשירות.  כך גם ניחשף להפרעות התפתחותיות נפוצות: הפרעה התפתחותית
בקואורדינציה (DCD) וסרבול מוטורי (CLUMSINESS); דיספראקסיה; לקויות למידה, דיסלקסיה,
דיסגראפיה, הפרעת קשב והיפראקטיביות (ADHD) ואוטיזם.  נקבל כלים לזיהוי מוקדם של כל אחת
מההפרעות בגילאים שונים, הקריטריונים לדיאגנוזה ולקביעת אבחנה; הפנייה לגורמים מקצועיים בעת הצורך, נרחיב באשר למאפיינים הרגשיים-התנהגותיים והפסיכומוטוריים בכל אחת מההפרעות, אופן הביטוי שלהן בלמידה,
בחיי היום יום, בחיי החברה ובמשפחה.



תחום ג': טיפול בגישה אינטגרטיבית – גוף ונפש כיחידה אחת

בתחום זה נתמקד בשלבי הלמידה של מיומנויות מוטוריות. ניחשף למנגנוני עיבוד המידע, זיכרון מוטורי
ותרומתם ללמידה מוטורית. נעמיק בדרכי טיפול  המבוססות על  Approaches’ ‘Bottom-Up 
ועל '’Top-Down Approaches’, תוך פיתוח התאמות לסביבות שונות של תפקוד. 
נקבל כלים לבניית מערך טיפולי שיביא להעצמתם של בעלי קשיים בתפקוד, תוך התנסות בפיתוח וביישם של
פעילויות מדורגות ומותאמות לטיפול בתפקודים מגוונים כגון: הפרדת תנועה, חציית קו אמצע,
קואורדינציה-רב-איברית, עין-יד, עין-רגל, שיווי משקל, הפניית קשב סלקטיבי; תכנון מוטורי (PRAXIS) של
פעולות ברצף, מודעות גופנית-מרחבית, הפחתת הצפה מוטורית, בידוד איברים, מרכיבי הכושר הגופני,
מהירות תגובה ותנועה, עכבה של אימפולסיביות תנועתית ועוד. פרק נרחב יוקדש ללקות בכתיבה - דיסגראפיה . נלמד דרכים ליישום מערך טיפולי במוטוריקה עדינה ובגראפומוטוריקה כבסיס לכתיבה.
התכנים בתחום זה יילמדו בסדנאות יישומיות לאחר הפנמת העקרונות התיאורטיים. 
בנוסף, נתנסה בבניית מערך טיפול משלים להורים ולצוותים חינוכיים.
נלמד על שלבים בהקמת קליניקה, שיווק פעילויות הקליניקה, ביטוחים נדרשים ועוד.



תחום ד': אבחון פסיכו מוטורי אינטגרטיבי – כבסיס לבניית תכניות טיפוליות

בתחום זה נקבל כלים לזיהוי מקור הקשיים בשליטה המוטורית, תוך זיהוי עכבות בתחום הרגשי וההתנהגותי.
נלמד על עקרונות ביישום מבחנים פסיכומוטוריים, נתנסה ביישום הערכה התפתחותית, איכותנית וכמותית של
מיומנויות מוטוריות גסות ועדינות תוך שימוש בכלי הערכה המבוססים על קריטריונים  ונורמות, נלמד לזהות
בעיות נפוצות ביציבה ונתנסה ביישום כלי אבחון להערכת תפקודים פסיכומוטוריים כולל הפרדת תנועה,
חציית קו אמצע, קואורדינציה-רב-איברית, עין-יד, עין-רגל, שיווי משקל-סטאטי ודינאמי. 
בהתבסס על ממצאי האבחון, נלמד לבנות פרופיל תפקודי מקיף כבסיס לבניית תכנית טיפולית. 
נלמד על שלבים בבניית תכניות טיפול פרטניות וקבוצתיות בתחום הפסיכומוטורי תוך התייחסות ליעדים
רגשיים-חברתיים והתנהגותיים. בתכניות טיפול קבוצתיות נתמקד בדרכים להתגברות על הטרוגניות שבדרך
כלל מאפיינת את חברי הקבוצה מבחינת המאפיינים ורמות הביצוע. 

                 

היקף התכנית ודרך ההנחיה בקורס

הקורס הוא  בהיקף של 170 שעות אקדמאיות ונלמד ב- 28  מפגשים בני 6 שעות כל אחד.
התכנים נלמדים באמצעות הרצאות המלוות במצגות, בתיאורי מקרה, בסרטים ובסדנאות
ייחודיות וחווייתיות בהשתתפות משתתפי הקורס.

 

מה מקבלים משתתפי הקורס בתמורה לשכר הלימוד?

* יחס אישי וחם.
* ידע אקדמאי, כלים מתקדמים ומעודכנים, מוניטין וייעוץ להקמת קליניקה ופרוייקטים בתחום
התמחותם בקורס.
* ערכת חומרי למידה בכל אחד מהנושאים.
* מאמרים עדכניים בתחום.
* שני ספריה האחרונים של ד"ר יזדי-עוגב אשר מתמקדים בטיפול בתפקודי למידה ומוטוריקה.
* רישום במאגר אנשי מקצוע בוגרי ההשתלמות שיופיע באתר הבית של ד"ר יזדי-עוגב.
* הנחה ברכישת ספרים מפרי עטה.
* עדכון ומידע אודות השתלמויות, ימי עיון וכנסים שיאורגנו על ידי ד"ר יזדי-עוגב ועל ידי מסגרות אחרות.
* אפשרות ליצירת קשר ופניה לד"ר יזדי-עוגב לשם היוועצות בסוגיות מקצועיות.



אופן התשלום
ניתן לפרוס התשלום למספר תשלומים.  שריון מקום בקורס, מותנה בתשלום דמי רישום ומקדמה.

אשמח לענות על כל שאלה שתעלה בנוגע לקורס.

בכבוד רב, ד"ר אורלי יזדי-עוגב

 
השתלמויות מקצועיות ומובילות לאנשי מקצוע, להורים – לעובדי הוראה עם אפשרות לגמול 
ימי ב' או ד' - בחולון –במכללת תלפיות 
56 שעות הלימודים מקנים ידע ברמה אקדמאית וכלים יישומיים שיילמדו
בסדנאות מעשיות חווייתיות



הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (DCD):איתור והעצמה פסיכומוטורית

סרבול מוטורי-DCD, ויסות חושי, לקות למידה, אוטיזם, קשב והיפראקטיביות ADHD))
בשיטת ד"ר אורלי יזדי-עוגב

 

הנרשמים מקבלים במתנה את הספר "אני לא קלוץ –יש לי הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (DCD)
מאת: ד"ר אורלי יזדי-עוגב

 

ההשתלמויות מקנות:

כלי עזר נוסף ליישום עקרונות מתחום ההערכה והטיפול הפסיכומוטורי לטיפוח וויסות חושי ותפקודי המוטוריקה
הגסה והעדינה, המוכנות לכתיבה והמוטוריקה הגסה בקרב ילדים בעלי  DCD, PDD, ADHD ולקויות
למידה.



 


הפרעה התפתחותית בקואורדינציה:

איתור והעצמה פסיכו מוטורית - נושאי המפגשים

א.    מהותה של הפרעה התפתחותית בקואורדינציה

 

1-2

 

כיצד קובעים דיאגנוזה (אבחנה) של  DCD , דיספראקסיה ועיכוב התפתחותי?;  סממנים לזיהוי בגילאים שונים; אנשי מקצוע מאבחנים ומטפלים. סדנא:  התנסות חווייתית - 'עד כמה קשה להיות ילד עם  DCD'.

ב. כלים לזיהוי והעשרת התפתחות תחושתית ונוירו-מוטורית תקינה מול לקויה משלב גיחתו של  היילוד לאוויר העולם ועד לילדות המאוחרת .

3

 

ההשלכות הרגשיות חברתיות שיש להפרעה התפתחותית בקואורדינציה.

סדנא:  פיתוח משחקים שיתופיים מול תחרותיים.

 

4

הרצאה: זיהוי מוקדם של קשיים בקואורדינציה; אבני דרך ולוחות זמנים בהתפתחות מוטורית משלב הרפלקסים ועד  לסיום שלב התפתחות דפוסי התנועה הראשוניים: עקרונות טיפוליים.

5-6

 

הרצאה: עקרונות אוניברסליים בהתפתחות מוטורית תקינה מול לקויה.

סדנא:  התנסות בניתוח אכותני של מיומנויות גסות ועדינות בחיי היום יום (לבוש, שימוש בכלי מאכל), משחק בגן שעשועים (טיפוס, גלישה, התנדנדות), בשיעורי תנועה  (זריקה, תפיסה, קפיצה) .

 ג. הערכה וטיפוח הלמידה הפסיכומוטורית בקרב בעלי  DCD, PDD, ADHD ולקויות למידה.  דירוג משלב התנועה המסורבלת והלא מאורגנת  ועד לשלב האוטומטיזאציה (MOTOR PROGRAM)

7

הרצאה: תרומת התפיסה החזותית ללמידה ולביצועים מוטוריים.

סדנא:  טיפוח המודעות הגופנית וחזותית מרחבית בקרב ילדים בעלי הפרעות התפתחותיות. 

8-9

הרצאה: התפתחות יכולות פסיכומוטוריות המעורבות בביצוע (OUTPUT) של מיומנויות פסיכומוטוריות גסות: קואורדינציה-רב-איברית, עין-יד, עין-רגל, שיווי משקל סטאטי ודינאמי.

סדנא:  טיפוח מיומנויות בגישת Approach’ ‘Bottom-Up  ובגישת ’Top-Down Approach’; משוב איכותני (טכניקהKP- ) וכמותי (תוצאות KR)

10

הרצאה:  בניית מערך אימון  פסיכומוטורי אינטגראטיבי, פרטני וקבוצתי, להקניית הרגלי התנהגות ולטיפוח כישורים חברתיים.  סדנא: התאמות בפעילות גופנית פרטנית לטיפוח איפוק ועכבה

מוטורית; הפחתת אימפולסיביות תנועתית; שיתופיות מול תחרותיות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 
קשיים בויסות חושי ובמוטוריקה עדינה: הערכה והעצמה פסיכומוטורית
סרבול מוטורי-DCD, ויסות חושי, לקות למידה, אוטיזם, קשב והיפראקטיביות (ADHD)
בשיטת ד"ר אורלי יזדי-עוגב
 

הנרשמים מקבלים במתנה את הספר "הצלחה במגע – במוטוריקה גסה ועדינה"
מאת: ד"ר אורלי יזדי-עוגב  


קשיים בויסות חושי ובמוטוריקה עדינה:

הערכה והעצמה פסיכומוטורית  - נושאי המפגשים

א.  כלים לאיתור הפרעות התפתחותיות נפוצות של הילדות

 

1-2

 

הרצאה: כיצד קובעים דיאגנוזה (אבחנה) של PDD,  ADHD, ו- LD?; אנשי מקצוע מאבחנים  ומטפלים; מאפיינים פסיכו-התנהגותיים וביטויים בתחומים שונים. קומורבידיות (חפיפה בין הפרעות)-משמעות האבחנה DAMP-

סדנא:    'עד כמה קשה להיות ילד עם הפרעות התפתחותיות.

ב. כלים לזיהוי  קשיים בוויסות מערכות התחושה ועקרונות יישומיים

3

 

הרצאה: מבוא לויסות חושי: תרומת החושים לתפקוד היומיומי, ללמידה ולמשחק. אבחנה בין תחושה לבין תפיסה. סיווג  הפרופילים של קשיים בויסות חושי. סדנא: התנסות חווייתית בקשיים בויסות חושי. 

4

 

הרצאה: מערכות התחושה:מערכת המגע (טקטילית) - אופן תפקוד וכלים לזיהוי קשיים בוויסות  חושי . סדנא:   כלים לטיפול ולאימון .

5

 

הרצאה: מערכות התחושה: פרופריאוספציה (קינסטזיה- אופן תפקוד וכלים לזיהוי קשיים בוויסות  חושי . סדנא:   כלים לטיפול ולאימון .

6

הרצאה: מערכות התחושה: ווסטיבולרית- אופן תפקוד וכלים לזיהוי קשיים בוויסות  חושי . סדנא:   כלים לטיפול ולאימון .

7

הרצאה: תהליך עיבוד המידע (Information Processing) –משלב הגירוי לביצוע (INPUT)  דרך העיבוד ועד לשלב ה -OUTPUT)-תהליכים ושלבים בביצוע המוטורי; השלכות של קשיים בויסות חושי על מהירות עיבוד המידע.

סדנא:  טכניקות להעצמת זמן עיבוד המידע - זמן ציפייה ומהירות תגובה. 

ג.  מוטוריקה עדינה – התפתחות, בשלות, מוכנות והעצמת  מיומנויות עדינות

 

8

 

הרצאה: התפתחות יכולות פסיכומוטוריות המעורבות בביצוע של מיומנויות פסיכומוטוריות  עדינות:מיקוד ראיה,  הפרדת תנועה, קואורדינציה- עין-יד, חציית אמצע. סדנא:  טיפוח מיומנויות מוטוריותעדינות  בגישת Approach’ ‘Bottom-Up  ובגישת ’Top-Down Approach’; משוב איכותני (טכניקהKP- ) וכמותי (תוצאות KR)

9

מאפייני היציבה התקינה ליד שולחן בביצוע מיומנויות עדינות וגראפומוטוריות.דומיננטיות ידנית: התפתחות, זיהוי קשיים  וכלים להעשרה. דיסגראפיה – לקות משמעותית בכתיבה-ניתוח תפקודים פסיכומוטוריים מההיבט ההתפתחותי והביצועי. סדנא:  התנסות בתפקודים פסיכומוטוריים הנדרשים בלמידה.

10

הרצאה: התפקודים המעורבים במוכנות ובשלות פסיכומוטורית  עדינה וכתיבה.  סדנא:  ניתוח וטיפוח תפקודים פסיכומוטוריים בכתיבה-יציבה, דומיננטיות,דפוס אחיזה, שטף, תכנון תנועה (PRAXIS) ומהירות הכתיבה. "חגיגת צבעים, חומרים ויצירות"-מגוון טכניקות להעשרה של תפקודים  המעורבים במשימות עדינות וגראפומוטוריות (קווים, עיגולים ומרובעים).





























 




קהל היעד: עובדי הוראה, מטפלים בתחום החינוך המיוחד ואלטרנטיביים, אנשי מקצוע מתחום התנועה והפרא-רפואי, הורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים.
מתכונת ההשתלמות: 56 שעות שיילמדו ב: מתכונת א': 28 מפגשים מהשעה 18:30 ועד לשעה 20:00. מתכונת ב':  10 מפגשים מ -  17:00  ועד 21:30(6 שע').
מקום ההשתלמות: בחולון - רח' יוטבתה 7 -  בבניין מכללת תלפיות, בחדרה - שכונת אפריים.
 תחבורה ציבורית נוחה וחנייה בשפע. 
מחיר ההשתלמות: 3,924₪ (כולל המע"מ) ניתן לפרוס עד 3 תשלומים. דמי רישום בסך 390 ₪ . 
הרשמה לשתי השתלמויות מזכה בהנחה של 10%.
טופסי הרשמה ועדכונים ניתן למצוא באתר הבית


 

טבלת מועדי קורסים ד"ר אורלי יזדי-עוגב - תפקודי למידה ויסות חושי ומוטוריקה

מועד פתיחה

שם קורס                                              ימים   מקום ושעות

23/3/11                      מאבחנים ומטפלים   -                                               בימי ד'   בחדרה    12:30 - 09:00

5/9/11                        מאבחנים ומטפלים   -                                               בימי ב'   בחולון     21:30 - 17:00

7/9/11                        מאבחנים ומטפלים   -                                               בימי ב'   בחולון     21:30 - 17:00

5/9/11                        השתלמות-הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (DCD      בימי ב'   בחולון      20:00 - 18:30

7/9/11                        השתלמות-הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (DCD       בימי ד'   בחדרה    20:00 - 18:30

23/4/12                      השתלמות-הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (DCD       בימי ב'   בחולון      21:30 - 17:00

5/9/11                        השתלמות-קשיים בויסות חושי (SPD) ובמוטוריקה עדינה    בימי ב'   בחולון      21:30 –20:00

7/9/11                        השתלמות-קשיים בויסות חושי (SPD) ובמוטוריקה עדינה    בימי ד'   בחדרה    21:30 – 20:00

16/5/12                      השתלמות-קשיים בויסות חושי (SPD) ובמוטוריקה עדינה    בימי ד'   בחדרה    21:30 – 17:00




תכניות נוספות המתקיימות במרכז של ד"ר אורלי יזדי-עוגב
בנייה ויישום של תכניות מערכתיות להעצמת תפקודי למידה ומוטוריקה
המרכז בונה ומיישם תכניות לאיתור קשיים התפתחותיים-מוטוריים במועצות ובערים שונות בארץ.
התכניות בנויות בגישה מערכתית וכוללות הדרכה של הצוות החינוכי, הצוות הפרא-רפואי וההורים ביישום תכניות להעצמה פסיכומוטורית של ילדי גנים ובתי הספר.



המרכז לאבחון, לטיפול ולהעצמת תפקודי למידה ומוטוריקה לילדים ונוער עם קשיי תפקוד, למידה וסרבול מוטורי

במרכז לאבחון, לטיפול ולהעצמה מתקיימים אבחונים מקיפים להערכת התפקוד המוטורי והמוכנות ללמידה של ילדים ונוער בעל הפרעה התפתחותית בקואורדינציה. (DCD), סרבול מוטורי, בעיות במוטוריקה גסה ועדינה, עודף משקל, ליקויי יציבה, ליקויי למידה והפרעת קשב (ADHD).

 

 

שלח דואר
הראה טלפון
שם איש קשר: אורלי
כתובת האתר: http://www.yorly.com/

השתלמויות מורים | לימודי חינוך | תוכניות העשרה | הפרעות קשב וריכוז | עיצוב סביבה לימודית | ספרי לימוד | עזרי לימוד | מחשבים בחינוך | ציוד עזרה ראשונה | קורס עזרה ראשונה | טיפול בעזרת בעלי חיים | למידה מתוקשבת | אומנויות הבמה | הצגות לילדים | רפואה משלימה | אימון אישי לילדים | יעוץ כלכלי | טיפול בהפרעת קשב | ספרי לימוד משומשים | אבטחת טיולים | תואר ראשון בחינוך | חינוך