25/9/2017
בנק יהב מעודכן
טבע מעודכן
בדים קטן
סמינר קיבוצים מעודכן

האם ניתן לקבוע סטנדרטים בחינוך המיוחד?

המאמר, המתפרסם באתר "מחמ"ד - משפחות החינוך המיוחד", דן בשאלה האם ניתן לקבוע סטנדרטים גם לילדים חריגים שהם למעשה הסטייה מהנורמה. מחברת המאמר, מזל אוזן, עובדת כמרפאה בעיסוק בבי"ס גולני בבית שאן למעלה מ-17 שנה. אוזן סבורה שניתן להכניס סטנדרטים גם לחינוך המיוחד, בתנאי שהם יתבססו על תרגום המיומנויות הנדרשות מהתלמיד לקיום צרכיו הבסיסיים. המאמר מציע לפרק כל מיומנות כזו לגורמים, ולקבוע בהם סולם של דרגות ביצוע: מ-"חוסרהצלחה מוחלט" ועד "הצלחה מושלמת". כך אפשר יהיה לקבוע אחוזי ביצוע הנדרשים מכל אוכלוסיית תלמידים - רגילה או חריגה.
למאמר המלא

 

הדפסשלח לחבר הוסף תגובה
דרונט בניית אתרים
השתלמויות מורים | לימודי חינוך | תוכניות העשרה | הפרעות קשב וריכוז | עיצוב סביבה לימודית | ספרי לימוד | עזרי לימוד | מחשבים בחינוך | ציוד עזרה ראשונה | קורס עזרה ראשונה | טיפול בעזרת בעלי חיים | למידה מתוקשבת | אומנויות הבמה | הצגות לילדים | רפואה משלימה | אימון אישי לילדים | יעוץ כלכלי | טיפול בהפרעת קשב | ספרי לימוד משומשים | אבטחת טיולים | תואר ראשון בחינוך | חינוך