הסטודנטים הלומדים במחלקה לעיצוב תקשורת חזותית במכון הטכנולוגי בחולון, HIT, ערכו מיתוג מחדש ללהקת המחול הקיבוצית, כתרגיל סימסטריאלי בקורס. במסגרת התרגיל הגישו הסטודנטים 23 הצעות יצירתיות למיתוג לצוות השיפוט. ההצעות כללו לוגו, כרזות וגלויות. במשך חודש למדו הסטודנטים את ההיסטוריה של הלהקה וערכיה, ואף צפו במופע הבכורה שלה "אינפראדום". במהלך תקופה זו בנו הסטודנטים מערך מיתוג הפונה לקהל הקיים ולקהל צעיר בארץ ובעולם. התהליך המשותף הסתיים בתחרות, שבה הציגו הסטודנטים את תוצריהם. הלהקה בחרה מתוך 23 ההצעות את שלושת המקומות הראשונים. במקום הראשון זכתה איילה דון. בתמונה: כרזה שעיצבה הסטודנטית הזוכה ללהקה.